ارائه راهکار ها و واکاوی نظام مسائل دانش بنیانی بررسی می شود
ارائه راهکار ها و واکاوی نظام مسائل دانش بنیانی بررسی می شود

به گزارش روابط عمومي مركز، نودمين نشست علمي-تخصصي با مديريت علمي دكتر حميد محمدي؛ عضو هيات علمي، رئيس گروه آينده نگري و فناوري هاي نو مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري و همچنين با سخنراني: دكتر آرمان خالدي؛ عضو هيات علمي گروه سياست نوآوري و آينده نگري پژوهشكده مطالعات فناوري، دكتر يداله ديوسالار؛ پژوهشگر مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري، مهندس گل نساء صلواتي؛ پژوهشگر مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري، مهندس محدثه بشير مشهدي؛ پژوهشگر مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري با مشاركت فعال جامعه علمي، پژوهشي، دانشگاهي، انديشگاهي، صاحب­نظران، مديران و كارشناسان دستگاه­هاي اجرايي ملّي و استاني به صورت مجازي برگزار مي­نمايد.

از صاحب نظران و علاقه مندان دعوت مي شود جهت بهره مندي از مباحث مطروحه و ايراد نظرات تخصصي خود به تالار نشست هاي مجازي اين مركز مراجعه فرمايند.

اين نشست در روز چهارشنبه ۱۶ شهريور ماه سال ۱۴۰۱، ساعت ۱۰ الي ۱۲ ظهر برگزار مي شود.

لازم به ذكر است اين نشست نودمين نشست علمي-تخصصي و با عنوان واكاوي نظام مسائل دانش بنياني و ارائه راهكارها است كه به همت دفتر آموزش و ترويج مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري با حضور صاحب نظران ملي و استاني برگزار مي گردد.

براي شركت در اين نشست مجازي به آدرس زير مراجعه فرماييد :

http://connect.mporg.ir/dfrc

 
 
 

دوشنبه 14 شهریور 1401 (1 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.