مراسم تودیع و معارفه سرپرست حراست مرکز برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه سرپرست حراست مرکز برگزار شد

در ابتداي اين مراسم دكتر پاكذات در سخناني گفت: در بدنه اجرايي كشور همگي اعضاي يك تيم هستيم و اميدوارم جناب آقاي معنوي با انگيزه بالاتري در جايگاه جديد خود موفق باشند. لذا اين گردش و جابجايي ها مي تواند چرخش هاي مديريتي را در مجموعه ايجاد كند.

 دكتر پاكذات در خصوص معارفه سرپرست جديد حراست مركز ادامه داد: خوشبختانه جناب آقاي عالي نسب نيز با سابقه ي خوب خود در سازمان مي توانند به بهترين شكل در مركز ايفاي نقش داشته باشند.

عالي نسب نيز در سخناني گفت: اميد دارم بتوانيم در مسير پيشرفت مركز، همكار و همراه همه عزيزان باشم.

معنوي در سخناني ضمن بر شمردن نكات مثبت مركز براي آينده ي اين نهاد پژوهشي آرزوي موفقيت كرد و گفت: اميدوارم آينده مركز روشن تر از هميشه باشد.

در پايان اين مراسم لوح تقديري از طرف دكتر پاكذات به منظور پاسداشت خدمات رياست پيشين حراست، به وي اهدا شد.


یک شنبه 30 مرداد 1401 (1 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.