فقدان استاد عادل آذر اندوهی برای نظام برنامه ریزی کشور است
فقدان استاد عادل آذر اندوهی برای نظام برنامه ریزی کشور است

به گزارش روابط عمومي مركز، سيد مهدي پاكذات رئيس مركز پژوهش‌هاي توسعه و آينده نگري با صدور پيامي درگذشت دكتر عادل آذر را به خانواده ايشان و همچنين جامعه علمي و دانشگاهي كشور تسليت گفت.

در بخشي از اين پيام مي خوانيم: انا لله و انا اليه راجعون، خبر ناگوار درگذشت استاد فقيد عادل آذر در شب اول ماه محرم موجب غم و اندوه فرواني براي طالبان علم و همكاران اين استاد فقيد شد. بي ترديد تلاش‌هاي خستگي ناپذير اين استاد خوش نام در اعتلاي نظام برنامه‌ريزي كشور بر كسي پوشيده نيست.

پاكذات در ادامه پيام مي‌افزايد: استاد فقيد عادل آذر در كنار توانمندي‌هاي اجرايي، انساني اخلاق مدار و متواضع بودند كه مجموع اين خصايل اخلاقي و ارادت قلبي اينجانب به استاد فقيد قبول اين خبر تلخ را بر من دشوارتر مي‌كند. لذا با اندوه فراوان بر خود لازم مي‌دانم اين ضايعه جبران ناپذير را به خانواده ايشان و همچنين نظام علمي و برنامه‌ريزي كشور تسليت گفته و آرزو نمايم دانشجويان و همكاران اين استاد فقيد راه اين ايشان را در اعتلاي ايران اسلامي ادامه دهند.

لازم به ذكر است دكتر عادل آذر متولد ۱۳۴۵ در شهرستان دهلران، دانش آموخته دكتراي مديريت و عضو هيئت علمي دانشگاه بود. اين استاد فقيد در شامگاه هفت مرداد ۱۴۰۱ در بيمارستان خاتم الانبياء در گذشت.


شنبه 08 مرداد 1401 (1 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.