دلیل تورم اقتصاد ایران چیست؟
دلیل تورم اقتصاد ایران چیست؟

به گزارش روابط عمومي مركز، هشتاد و چهارمين نشست علمي-تخصصي با مديريت علمي دكتر محمد جعفري؛ عضو هيئت علمي دانشگاه و رئيس امور اقتصاد كلان سازمان برنامه و بودجه كشور و همچنين با سخنراني: دكتر سجاد برخورداري؛ دانشيار دانشكده اقتصاد دانشگاه تهران، دكتر الناز باقرپور؛ پژوهشگر و مدرس دانشگاه، با مشاركت فعال جامعه علمي، پژوهشي، دانشگاهي، انديشگاهي، صاحب­نظران، مديران و كارشناسان دستگاه­هاي اجرايي ملّي و استاني به صورت مجازي برگزار مي­نمايد.

از صاحب نظران و علاقه مندان دعوت مي شود جهت بهره مندي از مباحث مطروحه و ايراد نظرات تخصصي خود به تالار نشست هاي مجازي اين مركز مراجعه فرمايند.

اين نشست در روز چهارشنبه ۵ مرداد ماه سال ۱۴۰۱، ساعت ۱۰ الي ۱۲ ظهر برگزار مي شود.

لازم به ذكر است اين نشست هشتاد و چهارمين نشست علمي-تخصصي و با عنوان واكاوي مساله تورم در اقتصاد ايران است كه به همت دفتر آموزش و ترويج مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري با حضور صاحب نظران ملي و استاني برگزار مي گردد.

براي شركت در اين نشست مجازي به آدرس زير مراجعه فرماييد :

http://connect.mporg.ir/dfrc

 
 
 

یک شنبه 02 مرداد 1401 (1 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.