دکتر روزبهان به عنوان مشاور رئیس مرکز در امور استان ها منصوب شد
دکتر روزبهان به عنوان مشاور رئیس مرکز در امور استان ها منصوب شد

دكتر پاكذات در ابتداي اين نشست بر ايجاد تعامل و هماهنگي بيشتر بين مركز و ظرفيتهاي  پژوهشي استان ها تاكيد كرد و ابراز اميدواري كرد: با حضور دكتر روزبهان هماهنگي بين استان ها و مركز با هدف رفع نيازهاي پژوهشي سازمان برنامه و بودجه كشور با جديت و تلاش بيشتري اجرايي شود.

دكتر پاكذات، پرهيز از كارهاي صوري و همچنين استفاده از ظرفيت هاي بالاي مطالعاتي همكاران استاني و ساير ظرفيتهاي مراكز علمي و پژوهشي استانها را رمز حركت موفق، در اين راه دانست.

در ادامه دكتر روزبهان نيز در سخنان كوتاهي ضمن تشكر از حسن اعتماد رياست محترم مركز، ابراز اميدواري كرد، با استفاده از مجموعه ظرفيت هاي متنوع علمي و پژوهشي استان ها، ضمن تامين نيازهاي مطالعاتي سازمان برنامه و بودجه كشور، اقدامات شايسته اي در جهت  شناسايي و حل مسائل و موانع پيشرفت و توسعه كشور انجام شود. 

لازم به ذكر است، دكتر روزبهان به عنوان عضو رسمي هيئت علمي مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري در مركز مشغول به فعاليت بوده و پيش از اين مسئوليتهاي از جمله، رئيس هيئت مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد تجاري- صنعتي انزلي، رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان گلستان، رئيس سازمان چاي كشور و رئيس جهاد دانشگاهي استان گيلان را در كارنامه كاري خود دارد.


سه شنبه 06 اردیبهشت 1401 (2 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.