تحقق رشد اقتصادی و رفاه خانوارها در سال ۱۴۰۱
تحقق رشد اقتصادی و رفاه خانوارها در سال ۱۴۰۱

اين نشست، هفتاد و دومين نشست علمي-تخصصي با مديريت علمي دكتر سيّدحميد پورمحمدي ، معاون امور اقتصادي و هماهنگي سازمان برنامه و بودجه كشور و همچنين با سخنراني: آقايان دكتر عليرضا صالح، معاون مجلس، حقوقي و امور استان­ها سازمان برنامه و بودجه كشور و دكتر علي درويشي، رئيس سازمان مديريت و برنامه­ريزي استان بوشهر و دكتر حجت پارسا، عضو هيئت علمي گروه اقتصاد دانشگاه خليج فارس، بامشاركت فعال جامعه علمي، پژوهشي، دانشگاهي، انديشگاهي، صاحب­نظران، مديران و كارشناسان دستگاه­هاي اجرايي ملّي و استاني به صورت مجازي برگزار مي­نمايد.

از صاحب نظران و علاقه مندان دعوت مي شود جهت بهره مندي از مباحث مطروحه و ايراد نظرات تخصصي خود به تالار نشست هاي مجازي اين مركز مراجعه فرمايند.

اين نشست در روز چهارشنبه ۷ ارديبهشت ماه سال ۱۴۰۱، ساعت ۱۰ الي ۱۲:۳۰ ظهر برگزار مي شود.

لازم به ذكر است اين نشست هفتاد و دومين نشست علمي-تخصصي و با عنوان تحقق رشد اقتصادي و رفاه خانوارها در سال ۱۴۰۱ است كه در اداره كل آموزش و ترويج مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري با حضور صاحبنظران ملي و استاني برگزار مي گردد.

براي شركت در اين نشست مجازي به آدرس زير مراجعه فرماييد :

http://connect.mporg.ir/dfrc

براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به آدرس اينترنتي مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري به نشاني زير مراجعه فرماييد :

www.dfrc.ir

دريافت فايل


سه شنبه 06 اردیبهشت 1401 (2 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.