مراسم تودیع سرپرست فصلنامه پژوهش های برنامه و توسعه برگزار شد
مراسم تودیع سرپرست فصلنامه پژوهش های برنامه و توسعه برگزار شد

در ابتداي اين مراسم دكتر پاسباني در سخناني گفت: توفيقي بود در اين بيست و نه ماه گذشته با يك فضاي جديدي از نظام حكمراني اقتصادي كشور آشنا شدم. چيزهاي زيادي آموختم و دوستان و همكاران خوب و دانشمندي پيدا كردم و اميدوارم اين دوستي ها و ارتباط ها ادامه پيدا كند و تجربياتي را كه در اين مدت كسب كرده ام بتواند مورد استفاده قرار گيرد.

 در بخش ديگري از اين مراسم دكتر سيدمهدي پاك ذات "سرپرست مركز" ضمن تقدير از عملكرد مديريت فصلنامه گفت:

مراسم توديع هميشه براي همه عزيزان سخت است. اين بديهي است كه پايان رابطه همكاري به معناي پايان رابطه  رفاقت ها و حتي پايان كمك هاي كاري بين افراد و مجموعه ها نيست. بنابراين اميدوارم بعد از اين نيز  بيش از پيش، مجموعه از فيوضات علمي و دانش آقاي پاسباني استفاده كند.

در پايان مراسم توديع يك لوح تقدير از طرف جناب آقاي دكتر پاكذات "سرپرست مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري" به جناب آقاي دكتر پاسباني اهدا شد.

لازم به توضيح است بنا به تشخيص و ابلاغ سرپرست مركز، آقاي محمدرضا رضايي مديركل دفتر نشر منابع علمي با حفظ پست سازماني مسئوليت سرپرستي فصلنامه را عهده دار خواهند بود.


دوشنبه 02 اسفند 1400 (2 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.