واکاوی سیاست های کلی برنامه هفتم
واکاوی سیاست های کلی برنامه هفتم

باتوجه به ماموريت اين مركز در تدوين برنامه پنج ساله هفتم توسعه كشور، اداره كل دفتر آموزش مركز پژوهش­ هاي توسعه و آينده ­نگري، شصت و يكمين نشست علمي- تخصصي خود را در قالب مجازي و با حضور تصميم ­سازان، صاحب­نظران و متخصصان دستگاه ­هاي اجرايي و علمي برگزار خواهد كرد.

گفتني است، اين نشست روز چهارشنبه مورخ ۲۹ دي­ ماه ۱۴۰۰، از ساعت ۱۰ الي ۱۲ در تالار مجازي مركز به نشاني  http://connect.mporg.ir/dfrc   برگزار خواهد شد.

سخنرانان اين نشست آقاي دكتر محسن كشاورز، عضو هيات علمي پژوهشي دانشگاه جامع امام حسين(ع) و آقاي دكتر مرتضي مهرعلي­ تبار فيروزجائي، عضو هيات علمي مركز؛ و به مديريت علمي آقاي مهندس آرامي، دبير انديشكده آمايش مركز الگوي اسلامي ايراني پيشرفت مي­ باشند. فعالان و علاقه مندان اين حوزه مي ­توانند ضمن مراجعه به آدرس اعلام شده در اين نشست علمي- تخصصي شركت نمايند.


سه شنبه 28 دی 1400 (2 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.