وضعیت آموزش عالی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور چگونه است؟
وضعیت آموزش عالی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور چگونه است؟

اين گزارش در ۶۷ صفحه و با موضوعات متنوعي  همچون: تحليل و تبيين اعتبارات هزينه‌اي (منايع عمومي و درآمد اختصاصي)، تحليل و تبيين اعتبارات تملك دارايي‌هاي مالي، مهم‌ترين جهت گيري‌ها و شاخص‌هاي اولويت‌بندي طرح‌هاي تملك دارايي سرمايه‌اي لايحه بودجه سال ۱۴۰۱ كل كشور و... منتشر شده است.

لازم به ذكر است اين گزارش به همت فرحناز صبوحي، حسين شفيعي، اميرحسين آقاجاني، مليحه اخلاقي، دينا كبيري، فرحناز رضاپور و نظارت علمي دكتر علي سيف الدين تدوين شده است.

علاقه مندان مي­ توانند با مراجعه به تارنماي مركز متن كامل اين گزارش و مجموعه گزارش­ هاي تحليلي – تبييني لوايح بودجه سنوات گذشته (۱۴۰۰ - ۱۳۹۷) را ملاحظه نمايند.

دريافت فايل


یک شنبه 12 دی 1400 (2 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.