سرپرست دفتر نشر منابع علمی منصوب شد
سرپرست دفتر نشر منابع علمی منصوب شد

به گزارش روابط عمومي مركز، محمد رضا رضايي كارشناس ارشد اقتصاد و معاون پيشين امور اقتصادي و بانكي سازمان هدفمند سازي يارانه ها  با حكم دكتر سيد مهدي پاك ذات به عنوان سرپرست دفتر نشر منابع علمي مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري منصوب شد.
 رضايي پيش از اين سوابقي همچون؛ معاون اداري و مالي و پشتيباني سازمان مديريت و برنامه ريزي استان اصفهان، معاون توسعه منابع انساني و امور حقوقي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان اصفهان، مدير كل دفتر طرح و برنامه دانشگاه صنعتي اصفهان، رييس دبيرخانه شوراي برنامه ريزي و توسعه استان اصفهان و معاون توسعه منابع انساني و امور پشتيباني اداره كل استاندارد استان اصفهان را در كارنامه خود دارد.

 

 

 


دوشنبه 06 دی 1400 (2 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.