تبلور منش بسیج، در امر پژوهش
تبلور منش بسیج، در امر پژوهش

در ابتداي اين مراسم بيانيه عمومي مقام معظم رهبري در خصوص هفته بسيج قرائت شد و همكاران مركز با ذكر صلوات و تكبير از اين بيانات استقبال كردند.

در ادامه اين مراسم، جناب آقاي شفيعي مديركل آموزش مركز با بيان خاطرات خود از سال هاي دفاع مقدس اصل رعايت روحيه بسيجي را يكي از شروط استمرار نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست و بر اصل وحدت ذيل بيانات معظم له تاكيد كرد.

در خاتمه، سرداركاظمي به عنوان مهمان اين نشست با بيان خاطراتي از دوران دفاع مقدس بر اصل حفظ روحيه بسيجي و ايثارگري در بين آحاد جامعه تاكيد و ابراز اميدواري كرد: در آينده نزديك با تلاش جوانان مومن اين مرز و بوم مشكلات اقتصادي نيز رفع شود.  

 لازم به ذكر است اين مراسم به همت مديريت پشتيباني مركز و با همكاري واحد روابط عمومي روز چهارشنبه ۳ آذر ماه در سالن ياس مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري برگزار شد.


جمعه 05 آذر 1400 (2 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.