آیین نکوداشت هفته پژوهش مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد
آیین نکوداشت هفته پژوهش مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد

به گزارش روابط عمومي مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري، اين نشست با تلاوتي از آيات قرآن و اجراي سرود ملي آغاز شد. سپس رياست مركز ضمن تبريك هفته پژوهش به ارائه گزارش اجمالي عملكرد پژوهشي مركز در يكسال گذشته پرداختند. در ادامه اين برنامه پيام تصويري ضبط‌شده رئيس سازمان برنامه و بودجه و رئيس هيئت امناي مركز به مناسب هفته پژوهش ارائه شد. همچنين جناب آقاي دكتر سمنانيان از اساتيد پژوهشي كشور به ايراد سخنراني درخصوص جايگاه علم و سير تطور نهاد آموزش و پژوهش در كشور پرداختند.
در اين نشست از كليه همكاران و پژوهشگران محترم درخواست شد تصوير ذهني مطلوب از جايگاه مركز در ده سال آينده را در قالب يادداشتي ارسال دارند تا به صورت يك مجموعه منتشر شود. در انتهاي اين جلسه رياست مركز از كليه پژوهشگران در يكسال گذشته تجليل و قدرداني به عمل آوردند.

تصاوير

 
 
 

دوشنبه 24 آذر 1399 (3 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.