سیزدهمین جلسه هم‌اندیشی امکان‌سنجی تحقق سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار شد.
سیزدهمین جلسه هم‌اندیشی امکان‌سنجی تحقق سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي مركز پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري، در اين جلسه كه با حضور جناب آقاي دكتر فرهمند، نماينده مركز الگوي اسلامي ايراني پيشرفت برگزار گرديد، جناب آقاي بابازاده نماينده جناب آقاي دكتر انصاري مدير محترم كارگروه حقوقي و جناب آقاي دكتر پورعزت مدير محترم كارگروه اداري و مديريتي، نظرات، پبشنهادات و جمع بندي خود را پيرامون ارزيابي تحقق‌پذيري سند و  اصلاح تدابير مرتبط بيان نمودند.
در ادامه نيز مديران كارگروه‌ها، نمايندگان دستگاه‌هاي اجرايي و امور سازمان برنامه و بودجه كشور، نقطه نظرات خود را در خصوص مطالب عنوان شده مطرح نمودند.
در نشست‌هاي آتي، ساير كارگروه‌هاي ذيل دبيرخانه امكان‌سنجي تحقق سند الگوي اسلامي ايراني پيشرفت به ارائه نظرات و پيشنهادات خود در خصوص تدابير مربوطه خواهند پرداخت تا پس از تلفيق نظرات، گزارش جمع­ بندي تدوين و به مراجع ذيربط منعكس شود.
لازم به توضيح است كه پس از جلسه فوق، جناب آقاي مهندس نادري منش مدير محترم كارگروه آينده نگاري، در خصوص نحوه ارائه گزارش كارگروه خود به كارگروه تلفيق و همچنين جمع بندي مطالب عنوان شده در جلسات پيشين، در نشستي با حضور صاحب نظران اين حوزه و اعضاي گروه آينده نگاري مركز پژوهش‌هاي توسعه و آينده نگري به تبادل نظر پرداختند.

تصاوير


دوشنبه 14 مهر 1399 (3 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.