بیست و نهمین جلسه گروه پژوهشی برنامه‏ ریزی، بودجه ریزی و مدل سازی مرکز پژوهش‏ های توسعه و آینده نگری برگزار شد
بیست و نهمین جلسه گروه پژوهشی برنامه‏ ریزی، بودجه ریزی و مدل سازی مرکز پژوهش‏ های توسعه و آینده نگری برگزار شد

به گزارش روابط عمومي مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري، اين جلسه به رياست جناب آقاي دكتر آزموده اردلان و با حضور مديركل دفتر خدمات پژوهشي و كاربست يافته هاي پژوهشي، به همراه جمعي از كارشناسان و پژوهشگران مركز با موضوع ارائه آقاي كاكايي با عنوان «اثرات اقتصادي كرونا» برگزار شد. آقاي كاكايي اثرات اقتصادي كرونا بر اقتصاد ايران را با استفاده از جداول داده ‏ستانده  مورد تجزيه و تحليل قرار دادند. گزارش پژوهشي ايشان دو سناريو را در رابطه با اثرات كرونا بر اقتصاد كشور مطرح مي‏ ساخت و پيشنهاداتي را براي بهتر شدن وضعيت موجود ارائه كرد. در ادامه ساير اساتيد، پژوهشگران و كارشناسان نظرات خود را در اين خصوص ارائه كردند.
اين گزارش پژوهشي، پس از اعمال نقطه نظرات دريافتي در اين نشست، آماده انتشار شده و متن كامل آن در دسترس علاقه­ مندان قرار خواهد گرفت.

تصاوير


شنبه 12 مهر 1399 (3 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.