نهمین جلسه هم‌اندیشی امکان‌سنجی تحقق سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار شد
نهمین جلسه هم‌اندیشی امکان‌سنجی تحقق سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار شد

به گزارش روابط عمومي مركز پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري، در اين جلسه جناب آقاي دكتر فرهمند و جناب آقاي دكتر نيازي، نمايندگان مركز الگوي اسلامي ايراني پيشرفت به ارائه فرايند تدوين سند الگوي اسلامي ايراني پيشرفت پرداختند و ضمن ارائه اقدامات انجام شده در آن مركز، توضيحاتي را در خصوص ادامه فرايند ارتقا سند مطرح نمودند.
در ادامه نيز تبادل نظر پيرامون فرايند تدوين سند الگو و امكان سنجي تحقق آن، ميان مديران كارگروه‌ها، نمايندگان دستگاه‌هاي اجرايي كشور، امور سازمان برنامه و بودجه و نمايندگان مركز الگوي اسلامي ايراني پيشرفت صورت گرفت.
لازم به توضيح است كه در نشست‌هاي آتي، كارگروه‌هاي ذيل دبيرخانه امكان‌سنجي تحقق سند الگوي اسلامي ايراني پيشرفت به ارائه نظرات و پيشنهادات خود در خصوص تدابير مربوطه خواهند پرداخت تا پس از تلفيق نظرات، گزارش جمع­ بندي تدوين و به مراجع ذي ربط منعكس شود.

تصاوير


دوشنبه 24 شهریور 1399 (3 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.