دهمین جلسه کمیسیون شورای عالی آمایش سرزمین، یافته‌های نهایی مطالعات سند ملی آمایش سرزمین برگزار شد
دهمین جلسه کمیسیون شورای عالی آمایش سرزمین، یافته‌های نهایی مطالعات سند ملی آمایش سرزمین برگزار شد

به گزارش روابط عمومي مركز پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري، يافته‌هاي مطالعات سند ملي آمايش سرزمين بعد از انجام اصلاحات مطرح شده در جلسات قبلي كميسيون تخصصي شوراي عالي آمايش سرزمين، ارائه و مورد بررسي قرار گرفت. در اين جلسه كه علاوه بر مديران مركز و اعضاي گروه پژوهشي آمايش سرزمين، توسعه و توازن منطقه‌اي، اعضاي كميسيون، نمايندگان سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان‌ها نيز حضور داشتند، بعد از ارائه مطالعات، حاضران به بيان ديدگاه‌هاي خود پرداخته و مواردي را در جهت غني نمودن مطالعات بيان كردند.
در پايان مقرر شد جلسه آينده كميسيون تخصصي صرفا با حضور اعضاي اصلي و با دستور كار بررسي و تاييد پيش ­نويس سند ملي آمايش سرزمين برگزار شود.

تصاوير


یک شنبه 23 شهریور 1399 (3 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.