هفتمین جلسه هم‌اندیشی امکان‌سنجی تحقق سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار شد
هفتمین جلسه هم‌اندیشی امکان‌سنجی تحقق سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار شد

به گزارش روابط عمومي مركز پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري، در اين جلسه جناب آقاي دكتر محمدي قرهقاني مدير كارگروه اجتماعي، فرهنگي و سرمايه اجتماعي و جناب آقاي دكتر دانه كار مدير كارگروه آب، كشاورزي و محيط زيست ضمن تشريح اقدامات انجام شده، جمع بندي نظرات و پبشنهادات صاحب­نظران، دستگا­هاي اجرايي و امور تخصصي سازمان برنامه و بودجه كشور پيرامون ارزيابي تحقق‌پذيري سند و اصلاح تدابير مرتبط را بيان نمودند.
در ادامه نيز مديران كارگروه‌ها، نمايندگان دستگاه‌ها و امور سازمان برنامه و بودجه، نقطه نظرات خود را در خصوص مطالب عنوان شده مطرح كردند.
لازم به توضيح است كه در نشست‌هاي آتي، ساير كارگروه‌هاي ذيل دبيرخانه  امكان‌سنجي تحقق سند الگوي اسلامي ايراني پيشرفت به ارائه نظرات و پيشنهادات خود در خصوص تدابير مربوطه خواهند پرداخت تا پس از تلفيق نظرات، گزارش جمع­ بندي تدوين و به مراجع ذيربط منعكس شود.

تصاوير


دوشنبه 10 شهریور 1399 (3 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.