جلسه هم‌اندیشی اقتصاددانان پیرامون ارائه راه‌کارهای مدیریت منابع و مصارف بودجه برگزار شد
جلسه هم‌اندیشی اقتصاددانان پیرامون ارائه راه‌کارهای مدیریت منابع و مصارف بودجه برگزار شد

به گزارش روابط عمومي مركز پژوهش ­هاي توسعه و آينده ­نگري، اين نشست به رياست جناب آقاي دكتر حميد پورمحمدي معاون اقتصادي و هماهنگي برنامه و بودجه سازمان برنامه‌ و بودجه كشور و با حضور دكتر عليرضا آزموده اردلان رييس مركز پژوهش هاي توسعه و آينده ­نگري، روساي امور ذيربط سازمان و جمعي از اقتصاددانان و صاحب­ نظران اقتصادي كشور برگزار گرديد.

 در اين نشست علمي معاون امور اقتصادي و هماهنگي برنامه و بودجه سازمان برنامه‌ و بودجه كشور به تشريح وضع موجود و شرايط مديريت منابع و مصارف بودجه دولت پرداختند و در ادامه هر يك از اساتيد حاضر در جلسه به بيان ديدگاه‌ها و نظرات كارشناسي خود پيرامون بهبود مديريت منابع و مصارف بودجه در شرايط فعلي پرداختند.

در انتهاي اين نشست مقرر گرديد برگزاري اين جلسات به‌صورت منظم در گروه پژوهشي نظام­ هاي نوين برنامه ­ريزي، بودجه­ ريزي و مدل­ سازيِ مركز پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري، با دستور كار مشخص با مشاركت و همراهي صاحب ­نظران اقتصادي كشور ادامه يابد.

تصاوير


سه شنبه 10 تیر 1399 (3 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.