موضوع بهره‌وری منابع آب در اقتصاد روستایی بررسی می‌شود
موضوع بهره‌وری منابع آب در اقتصاد روستایی بررسی می‌شود

مركز پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري از صاحب‌نظران و علاقه‌مندان دعوت مي‌كند به منظور بهره‌مندي از مباحث مطرح شده و ايراد نظرات تخصصي خود به تالار نشست‌هاي مجازي اين مركز مراجعه كنند.

اين نشست در روز چهارشنبه ۲۲ تير ماه سال ۱۴۰۱، (امروز) ساعت ۱۰ الي ۱۲ ظهر برگزار مي‌شود.

به گزارش آنا، اين نشست، هشتاد و دومين نشست علمي-تخصصي و با عنوان بهره‌وري منابع آب در اقتصاد روستايي (تجارب استاني) است كه به همت دفتر آموزش و ترويج مركز پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري با حضور صاحب‌نظران ملي و استاني برگزار مي‌شود.

علاقه‌مندان براي شركت در اين نشست مجازي به آدرسhttp://connect.mporg.ir/dfrc  مراجعه كنند و براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به آدرس اينترنتي  www.dfrc.ir  مركز پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري مراجعه كنند.

 

دريافت لينك خبر


دوشنبه 20 تیر 1401 (1 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.