نشست علمی «تبیین محورهای نوین توسعه دانش‌بنیان» برگزار می‌شود
نشست علمی «تبیین محورهای نوین توسعه دانش‌بنیان» برگزار می‌شود

اين نشست، هفتادوسومين نشست علمي-تخصصي با مديريت علمي محمدجعفر صديق عضو هيئت علمي دانشگاه تهران، مشاور وزير و رئيس پارك فناوري اطلاعات و ارتباطات (فاوا) و همچنين با سخنراني: مهران كشتكار، عضو هيئت علمي و رئيس گروه علمي مديريت راهبردي دانش، دانشگاه عالي دفاع ملي و محمد حسن‌زاده استاد و معاون پژوهش و فناوري دانشكده مديريت و اقتصاد، دانشگاه تربيت مدرس، با مشاركت فعال جامعه علمي، پژوهشي، دانشگاهي، انديشگاهي، صاحب‌نظران، مديران و كارشناسان دستگاه‌هاي اجرايي ملي و استاني به‌صورت مجازي برگزار مي‌شود.

از صاحب‌نظران و علاقه‌مندان دعوت مي‌شود جهت بهره‌مندي از مباحث مطروحه و ايراد نظرات تخصصي خود به تالار نشست‌هاي مجازي اين مركز مراجعه فرمايند.

اين نشست در روز يكشنبه ۱۱ ارديبهشت ماه سال ۱۴۰۱، ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر برگزار مي‌شود.

لازم به ذكر است اين نشست هفتادوسومين نشست علمي-تخصصي و با عنوان تبيين محورهاي نوين توسعه دانش‌بنيان است كه در اداره كل آموزش و ترويج مركز پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري با حضور صاحب‌نظران ملي و استاني برگزار مي‌شود.

براي شركت در اين نشست مجازي به آدرس زير مراجعه فرماييد:

http://connect.mporg.ir/dfrc

براي كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانيد به آدرس اينترنتي مركز پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري به نشاني زير مراجعه فرماييد:

www.dfrc.ir

دريافت لينك

 
 
 

جمعه 09 اردیبهشت 1401 (2 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.