نمایشگاه «تازه‌های کتابخانه مرکز» برگزار شد
نمایشگاه «تازه‌های کتابخانه مرکز» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در روند برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اداره کل نشر منابع علمی مرکز براساس نیازهای اعلام شده از جانب پژوهشگران مرکز اقدام به خریدار تعداد یکصد چهل عنوان کتاب نمود این اقدام در جهت تجهیز هرچه بهتر منابع علمی کتابخانه مرکز طراحی و اجرا شد.

بر همین مبنا و به منظور استفاده هرچه بهتر پژوهشگران از امکانات کتابخانه مرکز نمایشگاهی با هدف مانوس شدن بیشر علاقه مندان با مقوله کتاب و کتابخوانی در فضای کتابخانه مرکز به مدت 10 روز از تاریخ هفدهم خرداد ماه دایر است.

مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری با شعار «مطالعه مفید»، پژوهش اثر‌گذار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حاضر شده بود و اکنون نیز خضور برای دانشجویان و علاقه مندان به حوزه‌های توسعه، برنامه‌ریزی و آینده‌نگری امکان پذیر است.

لینک خبر 


چهارشنبه 17 خرداد 1402 (11 ماه قبل )
تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.