ششمین پیش‌نشست جانمایی جدید اقتصاد ایران در عرصه بین‌الملل برگزار می شود
ششمین پیش‌نشست جانمایی جدید اقتصاد ایران در عرصه بین‌الملل برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی مرکز، ششمین پیش‌نشست جانمایی جدید اقتصاد ایران در عرصه بین‌الملل با عنوان "نگاشت نهادی پیشبرد جانمایی اقتصاد ایران در نظم جدید جهانی" به میزبانی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری برگزار می شود.

در این نشست آقایان عادل پیغامی؛ مدیرعامل منطقه آزاد قشم و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و سیدجعفر حسینی؛ رئیس امور آمایش سرزمین و توسعه منطقه ای سازمان برنامه و بودجه کشور و امیر عزیزی؛ پژوهشگر اندیشکده سیاستگذاری اقتصادی تهران به عنوان سخنرانان و صاحب نظران این عرصه در این نشست به بحث و تبادل نظر می پردازند.

 لازم به ذکر است؛ ششمین پیش‌نشست جانمایی جدید اقتصاد ایران در عرصه بین‌الملل از سلسله نشست های همایش ملی "اقتصاد ایران؛ اصلاح ساختارها، رفع ناترازی‌ها و نقش‌آفرینی نوین در عرصه بین‌الملل" به میزبانی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری و با همکاری پژوهشکده امور اقتصادی و مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار می شود.

این نشست روز️ سه‌شنبه 4 مهرماه ۱۴۰۲ ساعت 9:00 الی 12:00 برگزار خواهد شد

علاقه مندان می توانند برای شرکت در این نشست به آدرس زیر مراجعه نمایند:

https://www.skyroom.online/ch/live.rc/d132


دوشنبه 03 مهر 1402 (7 ماه قبل )
تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.