مدیرکل دفتر آموزش مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری منصوب شد
مدیرکل دفتر آموزش مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری منصوب شد

 

به گزارش روابط عمومی مرکز؛ دکتر سیدمهدی پاک ذات، رئیس مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری، طی حکمی دکتر سیدمحسن طباطبایی مزدآبادی را به سمت مدیرکل دفتر آموزش مرکز منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب دکتر سیدمحسن طباطبایی مزدآبادی

با سلام و احترام

با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان مدیرکل دفتر آموزش مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری منصوب می شوید

امید است با اتکال به خداوند متعال و احتمام به عدالت‌محوری ، انقلابی‌گری ، مردم‌داری ، پاکدستی و فسادستیزی ، قانون مداری و مفاد و عهدنامه مدیران در دولت مردمی با اتخاذ تدابیر مناسب در حل مشکلات کشور کوشا باشید.

توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سیدمهدی پاک ذات

 

شایان ذکر است که سیدمحسن طباطبایی دانش‌آموخته دکترای مدیریت از دانشگاه علامه طباطبائی بوده و مدیر مسئول فصلنامه علمی پژوهشی اقتصاد و مدیریت، مشاور وزارت راه و شهرسازی و دارای سابقه مدیریتی در نظام بانکی و شهرداری تهران ‌می‌باشد.

پیش از ایشان، سیدمحمد شفیعی سمت مدیر کل دفتر آموزش مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری را بر عهده داشت.


شنبه 28 بهمن 1402 (3 ماه قبل )
تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.