مراسم بزرگداشت شهادت شهدای ایثار و خدمت در مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده نگری برگزار شد
مراسم بزرگداشت شهادت شهدای ایثار و خدمت در مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده نگری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده نگری، در پی حادثه جانگداز شهادت رئیس‌جمهور محبوب ایران اسلامی، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان، مراسم بزرگداشت شهادت شهدای راه خدمت و ایثار روز دوشنبه 7 خردادماه 1403 همراه با مداحی مداحان اهل‌بیت (ع) در سالن یاس مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده نگری برگزار شد.

در این مراسم پس از قرات آیات کلام‌الله مجید و مداحی مداحان اهل‌بیت (ع)، دکتر سیدمهدی پاک ذات، رئیس مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری، ضمن عرض تسلیت و  ابراز همدردی با همکاران و پژوهشگران مرکز، با قرات شعری از اشعار حافظ یاد و خاطره شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را گرامی داشت.

لازم به ذکر است سید مهدی پاک‌ذات رئیس مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری در انتهای مراسم ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا ابراز امیدواری کرد: راه شهدای خدمت در این مرکز چراغ راه پژوهشگران مرکز باشد.


دوشنبه 07 خرداد 1403 (3 هفته قبل )
تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.