انتصابات تازه در مرکز پژوهش‌های توسعه و اینده‌نگری انجام شد
انتصابات تازه در مرکز پژوهش‌های توسعه و اینده‌نگری انجام شد

به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری نشست تودیع و معارفه مدیر گروه پژوهشی آمایش سرزمین، توسعه و توازن منطقه‌ای در مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری با حضور کارکنان و پژوهشگران مرکز برگزار شد.

در این نشست دکتر سیدمهدی پاک ذات رئیس مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری از زحمات و مجاهدت‌های دکتر مهرداد کاشف مبارکه، مدیر سابق گروه پژوهشی آمایش سرزمین، توسعه و توازن منطقه‌ای،  تلاش خالصانه و صادقانه ایشان در این مرکز در طی سالیان گذشته تشکر و قدردانی نمود و در طی حکمی دکتر مرتضی مهرعلی تبار فیروزجایی، را به سمت رئیس گروه پژوهشی آمایش سرزمین، توسعه و توازن منطقه‌ای  مرکز پژوهش‌های  توسعه  و  آینده‌نگری منصوب کرد و توفیق ایشان را در این مسیر از خداوند متعال خواستار شد.

شایان ذکر است که در ادامه این نشست دکتر سیدمهدی پاک ذات در احکام جداگانه‌ای خانم دکتر سارا مدنیان را به سمت دستیار رئیس مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری و همچنین آقای علی خانی را به سمت رئیس  اداره  حوزه  ریاست مرکز پژوهش‌های  توسعه و آینده‌نگری منصوب کرد.

 


یک شنبه 28 مرداد 1403 (6 روز قبل )
تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.