مدیر امور مالی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری منصوب شد
مدیر امور مالی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری منصوب شد

به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری، دکتر سید مهدی پاک ذات در طی حکمی علی مومنی را به عنوان مدیر امور مالی این مرکز منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است

جناب آقای علی مؤمنی

با سلام و احترام

با عنایت به تخصص، تعهد و تجارت ارزشمند جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ به عنوان "مدیر امور مالی"  مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و  اهتمام شایسته به وظایف قانونی در چارچوب اهداف سند چشم‌انداز سیاست‌های کل نظام و برنامه هفتم و نیز با توجه به سیاست‌های "دولت وفاق ملی" در پیش برد امور مرکز کوشا باشید.

توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

باید افزود که علی مؤمنی دانش آموخاته رشته مدیریت مالی، گرایش دولتی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه بوده و سابقه فعالیت به عنوان  معاون مدیرکل امور مالی انتقال خون ایران، سرپرست امور قراردادهای انتقال خون تهران و مشاور مدیرکل انتقال خون تهران را در رزومه خود دارد.  

شایان‌ذکر است که پیش از این غلامرضا جعفری پور به عنوان سرپرست امور مالی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری مشغول به فعالیت بود.

 


شنبه 03 شهریور 1403 (1 ماه قبل )
تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.