انتصابات جدید جهت تقویت حوزه منابع انسانی و امور اداری و پشتیبانی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری صورت گرفت
انتصابات جدید جهت تقویت حوزه منابع انسانی و امور اداری و پشتیبانی  مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری صورت گرفت

به گزارش روابط عمومی مرکز، جناب آقای دکتر سید مهدی پاک‌ذات، رئیس مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری، در جلسه هیئت‌رئیسه این مرکز در تاریخ 16 مهرماه 1403، ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های همکاران و مدیران مرکز گفت: انتصابات جدید و گردش نخبگانی در مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری، حس همکاری و همدلی بین سرمایه‌های انسانی مرکز را افزایش می‌بخشد؛ به همین جهت در راستای همکاری فکری این مرکز با سازمان برنامه و بودجه کشور و در جهت تقویت حوزه منابع انسانی این مرکز، دکتر سید مهدی پاک‌ذات در طی احکام جداگانه‌‌ای آقای رضا جورابلو را به سمت معاون توسعه منابع و پشتیبانی و همچنین آقای محمدرضا رضایی را به سمت سرپرست مدیریت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی منصوب کردند.

شایان‌ذکر است که رضا جورابلو پیش‌ازاین سابقه فعالیت به‌عنوان مدیر توسعه منابع انسانی و پشتیبانی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری، معاون مرکز حراست سازمان برنامه  و بودجه کشور، معاونت هماهنگی امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور و ریاست اداره حفاظت فیزیکی سازمان برنامه و بودجه کشور را بر عهده داشته‌اند.

. همچنین آقای محمدرضا رضایی که در حال حاضر به‌عنوان مدیرکل دفتر تدوین و نشر منابع علمی هستند، با حفظ سمت، سرپرست مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی را عهده‌دار شده‌اند، ایشان معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، معاون اداری مالی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان، مدیرکل دفتر طرح و برنامه و مدیرکل امور مالی دانشگاه صنعتی اصفهان را در سوابق اجرایی خود دارد.

 


دوشنبه 16 مهر 1403 (1 هفته قبل )
تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.