طرح‌های پیش‌بینی شده اقتصاد مقاومتی در بودجه ۱۳۹۷
طرح‌های پیش‌بینی شده اقتصاد مقاومتی در بودجه ۱۳۹۷

دومين بخش از مجموعه گزارش‌هاي تهيه شده توسط  اين مركز به تحليل بودجه بخش صنعت و معدن در لايحه بودجه سال۱۳۹۷ كل‌كشور اختصاص دارد. 

مركز اطلاع‌رساني،‌ روابط‌عمومي و امور‌بين‌الملل سازمان برنامه و بودجه، اقدام به انتشار اين گزارش‌هاي تحليلي در حوزه‌هاي موضوع‌هاي كلان،‌ فرابخشي و ...در سطح بخش‌هاي مختلف كرده است.

گزارش پيش‌رو به حوزه صنعت و معدن و اعتبارات اين بخش،‌ سازمان ملي استاندارد، ‌پژوهشگاه استاندارد،‌ سازمان زمين‌شناسي واكتشافات معدني كشور،‌ سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران،‌ شركت ملي صنايع پتروشيمي، ‌سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران،‌ شوراي رقابت و... پرداخته است.

جهت دانلود فایل بر روی  لینک زیر کلیک کنید:

طرح‌هاي پيش‌بيني شده اقتصاد مقاومتي در بودجه ۱۳۹۷


یک شنبه 15 بهمن 1396 (6 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.