نتایج اولیه مطالعات بخش میراث فرهنگی و گردشگری در یازدهمین نشست کمیته تلفیق سند ملی آمایش سرزمین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
نتایج اولیه مطالعات بخش میراث فرهنگی و گردشگری در یازدهمین نشست کمیته تلفیق سند ملی آمایش سرزمین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومي مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري، مطالعه حوزه بخش ميراث فرهنگي و گردشگري؛ به عنوان يكي از بخش هاي مطالعاتيِ سند ملي آمايش سرزمين در يازدهمين جلسه تلفيق توسط جناب آقاي مهندس بهشتي و همكارن ايشان ارائه شد. اين جلسه كه با حضور رياست محترم مركز، مديران محترم گروه هاي مطالعاتي و پژوهشگران تدوين سند ملي آمايش سرزمين برگزار شد، پس از ارائه گزارش، برخي از حاضران به بيان ديدگاه هاي خود پرداختند. در پايان مقرر شد تيم مطالعاتي بخش مذكور از نظرات ارائه شده جهت بازبيني و اصلاح گزارش بهره گرفته و گزارش خود را نهايي نمايد.


شنبه 12 بهمن 1398 (4 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.