سامانه تعاملی استان‌ها پل ارتباطی میان مرکز و سازمان‌های استانی (نسخه آزمایشی)
سامانه تعاملی استان‌ها پل ارتباطی میان مرکز و سازمان‌های استانی (نسخه آزمایشی)

به گزارش اداره كل خدمات پژوهشي مركز پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري، اين سامانه به منظور بهره‌گيري از تجارب انباشت شده و دانش ضمني همكاران سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان‌ها در راستاي شناسايي مسائل، ايده‌ها و يافته‌هاي پژوهشي مهم، اولويت‌دار و معطوف به نيازهاي اصلي و مسائل مبتلا به «نظام برنامه‌ريزي و بودجه‌ريزي كشور» و همچنين شناسايي دغدغه‌ها، چالش‌ها و نوآوري‌هاي مديريت‌هاي استاني در حوزه پژوهش طراحي شده است؛ تا بدين طريق با همراهي ميان استاني، امور پژوهشي مورد نياز سازمان برنامه و بودجه كشور ساماندهي گردد.

  • لينك سامانه تعاملي استان‌ها

    https://docs.google.com/forms/d/۱۸QyYjghIfxlz۱ofaZMkC۴Izt۵NiokELgT۴۹y۵PLC۵_I/edit

     

    همچنين لازم به توضيح است كه در مركز به منظور هم افزايي ميان واحدهاي پژوهشي كشور و پرهيز از انجام پژوهش‌هاي تكراري و موازي، مبادرت به ايجاد بانك اطلاعات پژوهش‌هاي استاني شده است. از اينرو اين قابليت فراهم است تا نسخه‌اي از توليدات پژوهشي فاخر انجام شده در استان‌ها در اين بانك اطلاعاتي قرار گيرد تا زمينه بهره‌گيري همگان از نتايج و يافته‌ها مهيا شود.

  • لينك پايگاه دانش- پژوهش‌هاي واحدهاي استاني

../../Portal/View/Page.aspx?PageId=۱۸bb۹fe۸-۳dc۲-۴e۱f-a۶۲۳-۸f۷۵۴۲۷۳۳e۷d&t=۱۲


سه شنبه 03 خرداد 1401 (1 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.