وضعیت اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در سالی که گذشت
وضعیت اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در سالی که گذشت

به گزارش روابط عمومي مركز، مطالعه وضعيت اعتبارات تملك دارايي‌هاي سرمايه‌اي با تأكيد بر قانون بودجه سال ۱۴۰۰ كل كشور به همت گروه پژوهشي نظام‌هاي نوين برنامه‌ريزي، بودجه‌ريزي و مدل‌سازي، مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري منتشر شد.

اين گزارش به قلم حميد فصيحي در ۵۵ صفحه منتشر شده است.

در بخشي از خلاصه مديريتي اين گزارش مي خوانيم: مركز پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري سازمان برنامه و بودجه كشور هرساله به منظور تبيين و تشريح اهداف قوه مجريه در لوايح و قوانين بودجه سنواتي كشور، با همكاري امور فرابخشي و بخشي سازمان اقدام به تهيه و تدوين گزارش‌هاي تحليلي در سطوح مختلف كلان، فرابخشي، بخشي و استاني مي‌كند. يكي از محورهاي مهم گزارش‌هاي فرابخشي، بررسي و تحليل وضعيت اعتبارات تملك دارايي‌هاي سرمايه‌اي و نحوه‌ توزيع آن بين امور و فصول، دستگاه‌هاي اجرايي، استان‌ها و شركت‌هاي دولتي، بانك‌ها و مؤسسات انتفاعي وابسته به دولت در لوايح و قوانين بودجه‌هاي سنواتي كشور مي‌باشد.

دريافت فايل


یک شنبه 10 بهمن 1400 (2 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.