بازدید سرپرست سازمان نقشه‌برداری کشور از مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری
بازدید سرپرست سازمان نقشه‌برداری کشور از مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری

به گزارش واحد روابط عمومي مركز بعدازظهر روز چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰، مركز پژوهش هاي توسعه و آينده نگري ميزبان سرپرست سازمان نقشه برداري كشور  شد.
در جريان اين بازديد دكتر سيد مهدي پاك ذات، سرپرست مركز ضمن عرض خير مقدم به اين مقام مسئول بر اصل هم افزايي و توسعه همكاري با هدف كمك همه جانبه به رفع نيازهاي پژوهشي سازمان برنامه و بودجه تاكيد كرد.
در جريان اين نشست، جاويدانه اعلام كرد: سازمان نقشه برداري كشور آمادگي دارد تا ضمن حمايت از سند آمايش ملي هرگونه كمكي را به منظور كاربست اين سند به كار گيرد.
جاويدانه نيز بر اصل همكاري متقابل دو سازمان با هدف حمايت محتوايي از سازمان برنامه و بودجه تاكيد كرد.
دكتر پاك ذات در ادامه اين نشست صميمي حضور سرپرست سازمان نقشه برداري كشور در اولين روز هاي فعاليت را نشانه اي از روحيه جهادي رياست جديد اين مركز دانست و همچنين افزود: اميدواريم اين سطح از همكاري تحقق سياست هاي سند آمايش ملي را به بهترين وجه ممكن سازد.
گفتني است در خاتمه مقرر شد طرفين از ظرفيت هاي اصلي هر يك از سازمان هاي تحت نظر به صورت هم افزا استفاده نمايند.


چهارشنبه 19 آبان 1400 (2 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.