برگزاری هفتمین جلسه هیئت تحریریه فصلنامه پژوهش‌های برنامه و توسعه
برگزاری هفتمین جلسه هیئت تحریریه فصلنامه پژوهش‌های برنامه و توسعه

در اين جلسه كه به رياست جناب آقاي دكتر محمدباقر نوبخت، سردبير فصلنامه تشكيل شد، اطلاعات مربوط به مقالات علمي پذيرفته شده از سوي داوران براي انتشار در ششمين شماره فصلنامه به ترتيب توسط مدير داخلي فصلنامه، دكتر ابوالفضل پاسباني صومعه ارائه گرديد و مورد بحث و بررسي اعضاي هيئت تحريريه حاضر در جلسه، قرار گرفت. هم چنين اعضاي هيئت تحريريه نظرات و پيشنهاداتي براي ارتقاي درجه علمي فصلنامه ارائه نمودند.
شايان ذكر است كه همزمان با اعطاي درجه علمي به فصلنامه در تاريخ ۲ تير ماه ۱۴۰۰، دكتر نعمت اله اكبري (استاد)، دكتر عليرضا آزموده اردلان (استاد)، دكتر داود بهبودي (دانشيار)، دكتر فرهاد دژپسند (دانشيار)، دكتر فرزانه ساسان پور (دانشيار)، دكتر علي طيب ­نيا (دانشيار) و دكتر محمدباقر نوبخت (استاد)، از سوي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به عنوان اعضاي هيئت تحريريه فصلنامه تاييد و اعلام شدند.

تصاوير

 
 
 

دوشنبه 08 شهریور 1400 (2 سال قبل )

تاریخ تاسیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به ابتدای مرداد ماه سال 1397 "ه ش" باز می گردد. این مرکز پژوهشی پس از دوران تاسیس و استقرار، اکنون به عنوان یک نهاد مستقل علمی ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مرحله ی تثبیت ماموریت های خود قرار دارد و در این دوره تلاش کرده است با ساختاری چابک و منعطف به عنوان مرکز تخصصی با مطالعه بر دو کارویژه "توسعه و آینده نگری ایران اسلامی" با مشارکت نهاد های علمی کشور به عنوان مشاور علمی و امین دولت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح عمل نماید.